Věž Démonů
Věž Démonů
Sraz Pred Vezi:
Kdyz se ohlasi, ze se jde do veze, sraz je vzdy pred. Hraci lvl 60+ maji moznost primo se teleportovat k vezi z mesta, ale obcas je nutne pockat i na hrace s nizsim lvlem ktery tam museji dobehnout.
!!! Pred vezi casto byva hodne lidi, i z jinych risi. Nikdo z naseho cechu nebude bezduvodne utocit na jine hrace. Pred vezi se budete chovat slusne, a drzet se spolu se svoji partou. Pokud tohle dodrzite, ostatni se takhle budou chovat taky. Tady je pravidlo, ze ktera parta byla pred vezi prvni, taky jako prvni jde nahoru.
1. Patro (ono je to vlastne prizemi,ale vsichni tomu rikaji 1. patro, tak to tak nechame)
Ukol: znicit Metin Tvrdosti (lvl 50, stupen 5). Pokud tam ten metin neni, nekdo predtim ho znicil, musi se pockat na dalsi.
!!! Pokud se domluvime, ze nahoru jde vice lidi, ten metin nikdo nebude nicit, dokud se nepotvrdi, ze sou vsichni uvnitr. Potom az se rekne, ze se nicit muze, tak se metin znici. Klidne ho muze nicit nekdo z nizsich lvlu, aby mu z toho metinu jeste neco padlo.
# Ve chvili kdy se metin znici, je dobre nic nepsat, obcas se stane pokud nekdo napise nebo pouzie kouzlo ve chvili kdyz se portuje tak ho to vyhodi ze hry.
2. Patro
Ukol: Zabit vsechny prisery, vyprazdnit cele patro.
!!! Pockate na miste kde se objevite, nez nekdo z vetsich lvlu natahne cele/vetsinu patra na sebe. Pak pribehnete a zabijite okolo.
# Pokud vas to nahodou necha ve 2. patre a zbytek party se dostane do 3. patra, nepanikarit, zustante tam, a az se vymlati cele 3. patro, portne vas to se zbytkem party do 4. patra.
3. Patro
Ukol : Zabit vsechny prisery, vyprazdnit cele patro. Je tu Boss, Kral Demonu, lvl 75
!!! Stejny postup jako ve 2. patre, jeden clovek to natahne cele, pak se zabiji. Z bosse padaji nejake zbrane lvl 55 - 60 a kniha schopnosti.
# zase je mozne, ze vas to tu necha. Staci pockat a pak vas to vezme do 5. patra s ostatnima.
4. Patro
Ukol: Znicit metin dabla (lvl 55. stupen 5), a potom znicit pravy Metin podzimu (lvl 60. stupen 5)
!!! Az se tam portneme, bude tam jen jeden metin lvl 55. Po jeho zniceni se objevi 10 metinu lvl 60, a jen jeden z nich je ten pravy, a musi se znicit behem 20. minut.
POZOR : Nikdo se toho prvniho metinu ani nedotkne, musi ho znicit jen jeden clovek, pak to da souradnice toho spravneho metinu lvl 60, a nemusi se nicit vsechny. Obvykle ten prvni metin nici nekdo s vyssim lvlem, takze ten metin nechte byt.
POZOR : V tuhle chvili, kazdy odvola kone, na koni zustava jen jeden clovek, a to ten, kdo bude v dalsim patre tahat na sebe. Takze bez odmlouvani slezte s kone a odvolate. Nahore bude jen jeden kun.
# Pokud tady zustanete, zase pockejte, a pak vas to portne do 6. patra s ostatnima. Ale pokud tu zustanete, musite slezt s kone a odevzdat, pokud ste to predtim neudelal. A uz kone nevolat.
5. Patro
Ukol: Otevrit 5 peceti behem 20 minut
!!! Az se do toho patre portneme, vsichni budou stat na miste a mlatit jen tam kde stojite, nikdo nepobezi nikam. Pokud budete umirat, umrete na miste, a nebudete utikat po cele mistnosti.
Mistnost se zaplni hnusaky, a je nutne, aby tu mistnost obehnul jeden clovek, a natahnul to cele na sebe. Vetsinou je tu zbranovy Sura s Brnenim na G, nebo mentalni valecnik s Telem na G. Az potom co se cele patro natahne na jedno misto, ostatni pribehnou, a zabiji okolo.
Ve chvili kdyz se vsechno vymlati, vsichni se bezi okamzite schovat za jeden ze sloupu, vsihcni museji stat pohromade.
Za malou chvili se patro zase naplni, a zase to cele natahne ten jeden clovek. Ted uz by mel padnout Klicovy Kamen. Ten kamen nejde prodat ani vynest ven, takze si ho neschovavejte, okamzite ho bud pretahnete na jeden ze sloupu, nebo odevzdejte nekomu s vyssim lvlem. Po pretazeni tohoto kamene na sloup, sloup zmizi. Potom, driv nez se hnusaci objevi znova, vsichni se museji zas schovat za sloup.
Tenhle postup se bude opakovat celkem 5x. Takze kdo tam bude umirat nebo tak, bude celou dobu schovanej za sloupem a nebude prekazet ostatnim.
POZOR: Nikdo nesmi behat po mistnosti a tahat je na sebe. Je nutne aby je natahnul jen jeden clovek ktery to cele udrzi.
POZOR: Posledni kamen je nutne hlasit. Pokud ho seberete, napiste nejdriv nekolikrat nahlas, ze ho mate. Je nutne aby nikdo nepouzival kouzla, a aby ten jeden clovek co ma kone nasednul driv, nez ten kamen odevzdate na pecet.
# V pripade ze se otevre posledni pecet a ostatni se portnou nahoru, a vas to necha v 5. patre, musite se okamzite odhlasit. Pokud tam zustanete, ostatnim to i nadale bude odecitat cas z tohoto patra, takze jim nahore napise ze cas vyprsel a kopne vas to vsechny ven. Takze, pokud tu zustanete, mate smulu, a musite se odhlasit, jinak to skazite i ostatnim.
6. Patro
Ukol: Zabit vsechny monstra, vcetne bosse, Hrdy Kral Demonu, lvl 75
!!! Tady se zabiji cele patro. Nikdo nebude behat na druhou stranu a tahat bosse na sebe. Boss se musi zabit jako posledni, jinak kovar nebude fungovat. Az se vsechno ostatni vymlati, teprv potom se jde na nej. Podle pozice kde se zabije boss, lze urcit jaky druh kovare bude. Z bosse pada truhle.
# Pokud tady nekdo ma kone, musi bud na nej nasednout, nebo ho odvolat, driv nez boss umre. V pripade ze je kun privolanej a jen stoji vedle, ve chvili kdyz se objevi kovar, kun bude lezet jakoby mrtvej, a kovar nebude fungovat.
Kovar:
Kovar ve vezi nepotrebuje zadne veci na zlepsovani, jen penize jako kovar ve meste. Ale je mozne u nej zlepsovat vec jen jednou. Pak se musi ven a znova vystoupit nahoru, pokud chcete znova zlepsovat. V tomto patre pouzivani pozehnanych pergamenu nefunguje.
Platner - zlepsuje stity, brneni, helmy
Zbrojir - zbrane
Klenotnik - naramky, nausnice, nahrdelniky, boty
POZOR: Na kovare nikdo nesmi kliknot !!!! Jen pretahnete vec kterou chcete zlepsit. Pokud na nej klikne nekdo lvl nizsi nez 75, tak kovar nikomu nic nezlepsi a hodi vsechny ven. Pokud klikne nekdo 75+, zase nic nezlepsi, a teleportuje vsechny do 7. patra.
Vetsina vypravy se tady odhlasi, pokud vam nebude povoleno jit nahoru. Pokud budeme chtit aby ste se odhlasil, tak to udelate bez odmlouvani.
Jak se chovat v dalsich patrech bude vysvetleno osobne tem ktery tam pujdou. Postupu jak to zvladnout je vice. Kdo chce jit az do 9. patra by mel pokud mozno mit 0 % BZK.
7. Patro
Ukol: Znicit 4x metin lvl 65, a potom nicit metin lvl 70 dokud nepadne mapa veze Zin Gui.
8. Patro
Ukol : Ziskat klic Zin Bong In a pretahnout ho na Sloup
9. Patro
Pozabijet potvory, a Zubatou s kosou, z ni pada vytouzena bedna. Zubatku musi zabit lvl 75+, jinak to z ni nepadne